[:he]
מדיניות ביטול הזמנה ברשת מלונות סמארט
להלן אפשרויות הביטול של הזמנות שנעשו ישירות דרך החברה, ניתן לבטל הזמנות בהתאם למדיניות הביטול של המחירון הרלוונטי על פי תקנון האתר ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.
ניתן לבטל רק הזמנות שנעשו ישירות דרך החברה, להזמנות שנעשו דרך סוכן אנא פנו לסוכן הרלוונטי לביטול ההזמנה.
לביטול דרך מוקד ההזמנות – 3644*
לביטול דרך דואר אלקטרוני מחלקת הזמנות – Info@smarthotels.co.il
לביטול הזמנה באתר האינטרנט- במידה וביצעתם את ההזמנה באתר.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פנייה ובקשה
תנאים לביטול הזמנה
ביטול הזמנה באמצעות אתר האינטרנט-
הרוכש יבצע ביטול הזמנה באתר האינטרנט של רשת מלונות סמארט על ידי כניסה למייל אישור ההזמנה, לחיצה על כפתור- שינוי/ביטול הזמנה זו. מתחברים עם מספר בקשת האירוח וכתובת המייל שהוזנה בתהליך הרישום, כשנכנסנו דרך המייל זה יופיע לבד אחרת צריך להקליד. מכאן ניתן לבטל ו\או לשנות את בקשת האירוח: פרטי אורחים, שינוי כרטיס אשראי, תאריכים, סוג חדר, להוסיף או להוריד חדר בהזמנה.
לביטול דרך מוקד ההזמנות הטלפוני- יש להצטייד במספר ההזמנה ו/או שם המזמין.
לביטול דרך דואר אלקטרוני מחלקת הזמנות – Info@smarthotels.co.il
במעמד הבקשה במייל יש לצרף את הפרטים הבאים:
- שם מלא
- מספר תעודת זהות
- שם המלון
- מספר ההזמנה
- מספר הטלפון
יובהר כי פרטי כרטיס האשראי המוזן לאתר האינטרנט של רשת מלונות סמארט ו/או שיימסר לנציגיה טלפונית משמשים להבטחת ההזמנה בלבד וחיוב הכרטיס יבוצע רק בעת ההגעה לבית המלון בפועל, למעט לגבי הזמנה שאינה ניתנת לביטול או החזר, שכרטיס האשראי לגביה יחויב במלוא סכום ההזמנה מיד לאחר שתבוצע ההזמנה.
המועד הקובע לעניין ביצוע הזמנה ו/או כל ביטול ו/או שינוי בה הוא המועד בו תתקבל בפועל ההזמנה ו/או ההודעה בדבר שינוי ו/או ביטול אצל רשת מלונות סמארט, בין אם בוצעו באמצעות דואר אלקטרוני, דואר רגיל, דואר רשום או פקסימיליה. ככל שמדובר במועד שאינו ביום עסקים תחשב ההזמנה ו/או הביטול ו/או השינוי כאילו התקבלו בבוקר יום העסקים הראשון לאחריו. מועד ביצוע כל הזמנה יחשב המועד בו ישלח למזמין אישור בדואר אלקטרוני מאת רשת מלונות סמארט בדבר קליטת ההזמנה.
מועד ביצוע שינוי או ביטול בהזמנה יהיה כפוף להוראות כל דין, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010, כפי שיהיו בכל עת. לגבי עסקה שבוצעה מרחוק – ניתן יהיה לבצע הביטול בתוך 14 ימים מביצוע ההזמנה ובלבד שהביטול יעשה לפחות 2 ימי עסקים (ימים שאינם ימי מנוחה) לפני המועד שהיה מיועד להגעה למלון (סעיף 2 (3) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010. לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לבטל או לשנות את ההזמנה, והמזמין יחויב בתשלום מלא לפי ההזמנה המקורית בגין כל שינוי/ ביטול/ קיצור/ אי הגעה/ איחור.
רשת מלונות סמארט תהא רשאית לקבוע מועדים שונים וארוכים יותר לביצוע ביטול/ שינוי/ קיצור הזמנות – ובלבד שהמידע זה פורסם מראש בטרם בוצעה ההזמנה, ובכפוף לכל דין.
[:en]
cancellation policy at Smart Hotels
Below are the cancellation options for orders made directly through the company, orders can be canceled in accordance with the cancellation policy of the relevant price list according to the site regulations and subject to the Consumer Protection Law.
You can only cancel orders made directly through the company, for orders made through an agent, please contact the relevant agent to cancel the order.
To cancel through the reservation center – 3644*
To cancel via e-mail, reservations department – Info@smarthotels.co.il
To cancel an order on the website – if you made the order on the website.
We will be happy to be at your disposal for any inquiry or request
Conditions for canceling reservations
Canceling an order through the website–
The buyer will cancel an order on the website of the Smart Hotels chain by logging into the order confirmation email, clicking on the button – change/cancel this order. Log in with the hosting request number and the email address entered in the registration process, when we entered through the email it will appear by itself, otherwise you have to type it. From here you can cancel and/or change the accommodation request: guest details, change credit card, dates, room type, add or remove a room in the reservation.
To cancel through the telephone reservation center – you must have the order number and/or the orderer's name.
To cancel via e-mail, reservations department – Info@smarthotels.co.il
When applying by email, the following details must be attached:
- 1. Full name
- 2. ID number
- 3. Name of the hotel
- 4. Order number
- 5. The phone number
It will be clarified that the credit card details entered on the website of the Smart Hotels chain and/or provided to its representatives by telephone are used to secure the reservation only and the card will be charged only upon actual arrival at the hotel, except for a reservation that cannot be canceled or refunded, for which the credit card will be charged for the full amount of the reservation immediately after that the order will be made.
The decisive date for making a reservation and/or any cancellation and/or change to it is the date on which the reservation and/or notification of change and/or cancellation is actually received by the Smart Hotels chain, whether made by e-mail, regular mail, registered mail or facsimile. As long as it is a time that is not a business day, the order and/or the cancellation and/or the change will be considered as if they were received on the morning of the first business day after that. The date of making each order will be considered the date on which a confirmation is sent to the orderer by e-mail from the Smart Hotels chain regarding the receipt of the order.
The date of making a change or canceling an order will be subject to the provisions of any law, including the Consumer Protection Law, 1981-1981 and the Consumer Protection (Cancellation of Transaction) Regulations, 1981-2010, as they will be at any time. Regarding a transaction made remotely – it will be possible to cancel within 14 days of making the reservation, provided that the cancellation is made at least 2 business days (non-rest days) before the scheduled arrival date at the hotel (Section 2 (3) of the Consumer Protection Regulations (Cancellation of a Transaction), 1971 – 2010. After this date it will not be possible to cancel or change the order, and the customer will be charged full payment according to the original order for any change/cancellation/shortening/non-arrival/lateness.
The Smart Hotels chain will be entitled to set different and longer deadlines for canceling/changing/shortening reservations – provided that this information is published in advance before the reservation is made, and subject to all laws.[:]